Buhalterinė apskaita

Kiekvienu atveju yra labai svarbu įvertinti konkrečios įmonės darbų apimtį, kokias funkcijas vadovas norės perduoti buhalteriją tvarkančiai įmonei, kiek dokumentų per mėnesį įmonė generuoja? Kuo daugiau įvairių dokumentų (sąskaitų faktūrų, kasos orderių, ilgalaikio turto, banko operacijų, avansinių apyskaitų ir kt.), tuo daugiau laiko reikės skirti dokumentų suvedimui ir apiforminimui apskaitos programoje, bei ruošiant įvairias ataskaitas. Buhalterinių paslaugų kainos juridiniams asmenims prasideda nuo 100,- EUR + PVM. Į šią bazinę kainą yra įskaičiuota:


Gera kaina!

100,-

+ PVM
  • 1 darbuotojo DU skaičiavimas;
  • iki 10 pirkimo/pardavimo/kasos dokumentų;
  • iki 10 banko operacijų;
  • Deklaracijų pateikimas VMI, SODRA;
  • PVM deklaracijos pildymas;
  • Balansai, pelno nuostolio ataskaitos;
  • Kiti dokumentai pagal susitarimą;
  • Apskaitos ir mokesčių konsultacijos;

NORIU !


Tarp kitko

Nemokamai dar gaunate

Turėsite nuolatinį kontaktą su aukštos kvalifikacijos buhalteriu tvarkančiu Jūsų įmonės buhalterinę apskaitą ir iškilus bet kokiems klausimams dėl įmonės vykdomos veiklos ar apmokestinimo visuomet galėsite pasikonsultuoti ir gauti patarimų telefonu ar elektroniu paštu, suruoš dokumentus jei bus reikalingas įmonės PVM registravimas. Esame visuomet pasirengę pasidalinti sukaupta patirtimi su savo klientais. Kai sekasi Jums – sekasi ir mums! Buhalterinės paslaugos yra didelę atsakomybę nešančios pareigos. Jei vertinate profesionalumą ir aukštos klasės aptarnavimą nesusigundykite itin pigiais buhalterinių paslaugų įkainiais, kurie yra žymiai mažesni už vidutines rinkos kainas. Tokiu atveju buhalterinė apskaita gali būti pavesta tvarkyti nepakankamos kvalifikacijos specialistams, o kaip žinia profesionalūs darbuotojai ir kvalifikacijos kėlimo, bei palaikymo kursai kasmet kainuoja nemažus pinigus. Kaip ir minėjome anksčiau buhalterinių paslaugų kainos yra sutariamos su kiekvienu klientu individualiai atsižvelgiant į vykdomo verslo specifiką, gaunamų išrašomų sąskaitų faktūrų, kasos dokumentų, ilgailaikio turto, turimų automobilų, avansinių apyskaitų, banko operacijų bei reikalingų teikti ataskaitų ir kt. Lengviausias būdas aptarti darbų apimtis ir įkainius yra susitikimo metu, mūsų biure Laisvės pr. 125-302, Vilnius. Susisiekite su mumis telefonu ar elektroniniu paštu ir pateiksime Jums geriausią pasiūlymą buhalterinės apskaitos vedimui.

Patikėkite apskaitą profesionalams

UAB „Auditas LT“ jau daugiau nei dešimt metų veiklą vykdanti įmonė ir teikianti specializuotas apskaitos paslaugas. Esame sukaupę ilgametę praktinę patirtį vesdami įvairiausių Lietuvoje, bei kitose užsienio šalyse registruotų įmonių buhalterinę apskaitą. Pradedant nuo smulkiųjų verslininkų prekiaujančių internetu iki stambių ir sudėtingą apskaitą taikančių tarptautinių statybinių bendrovių. Tiksliai ir teisingai vedama įmonės apskaita padeda įmonėms priimti svarbius sprendimus, įvertinant esamą bendrovės finansinę būklę, turimus rezervus, ateities mokėjimus, gautinas sumas ir kita. Visų įmonių apskaita yra vedama aukštos kvalifikacijos buhalteriai visuomet užtikrins, kad turėtumėte tikslią ir savalaikę informaciją apie savo įmonės finansinę būklę.

Optimizuokite verslo kaštus
Bendradarbiaudami su buhalterinių paslaugų įmonę sutaupysite ženklią sumą, nei kad samdydami profesionalų buhalterį, įrengiant darbo vietą, bei aprūpinant reikiama programine įranga.

Konsultuokitės
Galite konsultuotis ne tik mokestiniais klausimais, bet ir su kitais įmonės darbuotojais juridiniais, verslo plėtros, teisiniais klausimais.

Visuomet kai reikia
Visuomet išlaikykite savo finansų kontrolę, mūsų buhalteriai neserga ir neatostogauja, o jei taip ir nutinka visuomet bus pavaduojantis buhalteris, su kuriuo galėsite kontaktuoti ire gauti reikiamą finansinę informaciją.

Buhalteris

  • Buhalterinių paslaugų įmonės pranašumai
  • PVM registravimas
  • Apskaitos ir mokesčių konsultacijos
Buhalterinių paslaugų įmonės pranašumai

Buhaltere

Buhalterinės apskaitos paslaugas teikianti įmonė atlieka lygiai tokias pačias, o kartais ir dar įvairesnes funkcijas, nei kad  samdomas buhalteris. Kadangi mes esame įmonė, o tai yra įvairių specialybių: buhalterių, teisininkų, verslo plėtros konsultantų, mokesčių optimizavimo specialistų kolektyvas. Galime Jus konsultuoti ne tik apskaitos ir mokesčių klausimais, tačiau ir apie įvairias licencijas, paskolas, UAB Steigimą, banko sąskaitų atidarymo, įmonių ar atstovybių steigimo kitose šalyse klausimais. Klientams pageidaujant padedame rasti verslo partnerių ar bendraminčių iš mūsų esamo klientų rato. Bendradarbiaujant su mumis ne tik kad buhalterinė apskaita Vilniuje bus tvarkinga, bet reikalui esant galėsite pabendrauti ir su kitais mūsų bendrovėje dirbančiais specialistais. Taip kad samdydami įmonę gausite labai platų profesionalių paslaugų spektra. Nedvejokite ir patikėkite savo įmonės apskaitą mums!

Bendrovės vykdoma apskaita turi atspindėti realią jos finansinę būseną. Mūsų bendrovės teikiamos paslaugos Vilniuje padeda vadovams ir bendrovės akcininkams susidaryti bendrą vaizdą apie įmonės realią finansinę situaciją, kaip jai sekasi, kur kokias sąnaudas patiria, iš ko daugiausiai uždirba ir kuris produktas neša daugiausiai pelno ar nuostolio. Išanalizavus atitinkamas veiklos ataskaitas galima priimti ir atsakingus sprendimus dėl kaštų optimizavimo, dėl vieno ar kito produkto gamybos nutraukimo ar padidinimo ir visa tai tik tikslios ir savailaikės finansinės disciplinos vykdymo rezultatas. Jei ir Jums yra svarbūs finansiniai rodikliai ir mielai juos analizuojate siekdami pagerinti savo įmonės veiklos rodikliu kviečiame pasinaudoti mūsų paslaugomis ir šiek tiek lengviau atsipūsti žinant, kad Jūsų buhalterija yra gerose rankose. Bendradarbiaudami su LR Finansų ministerija visuomet laikomės tik aukščiausio lygio aptarnavimo standartų, kad mūsų teikiamos buhalterinės paslaugos taptų Jūsų verslo dalimi.

Kaip sutaupyti buhalterio sąskaita?

Specializuotų įmonių teikiamų paslaugų kaina visuomet bus mažesnė negu kad samdant patyrusį buhalterį įmonės viduje. Specializuodamiesi ties apskaita Vilniuje galime paskirstyti savo profesnionalių darbuotojų darbo laiką proporcingai keliems klientams, neaukojant finansininkų kompetencijos. Tokiu būdu finansininkas visada turės optimalų darbo krūvį, bei žinoma motyvuojantį darbo užmokestį, o klientai tuo tarpu mėgausis tik aukščiausios kokybės paslaugomis. Tikrai neverta dvejoti ir begalės kartų skaičiuoti kas būtų pigiau. Samdyti buhalterinių paslaugų įmonę tikrai bus pigiau visais atžvilgiais, pradedant tuom kad nereikės įrenginėti papildomos darbo vietos, kad nereikės rūpintis kvalifikacijos kėlimo kursais, kanceliarinėmis prekemis ir kitomis einamosiomis išlaidomis. Tad jei Jūsų įmonės vykdoma veikla negeneruoja pakankamai finansinių operacijų buhalteriui dirbti pilną etatą, nedvejodami rinkitės buhalterinių įmonių teikiamomis paslaugomis. Tai ypač finansiškai naudinga nedidelių įmonių savininkams, kurios dar neturi pastovių patalpų, pavyzdžiui vykdo internetinę prekybą, atlieka smulkius statybos ar apdailos darbus objektuose.

PVM registravimas

Jau žinome kad buhalterinės paslaugos yra būtinos kiekvienai įmonei tačiau vykdant ekonominę veiklą visuomet dar būtina atkreipti dėmesį ir nuolatos sekti ar neturite prievolės registruotis pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų registre. PVM registravimas Lietuvos apmokestinamiesiams asmenims yra būtinas kai tenkinama bent viena iš žemiau nurodytų sąlygų:

Per paskutinius 12 mėnesių įmonės atlygis už suteiktas paslaugas ir/ar patiektas prekes šalies teritorijoje viršijo 45 000 €. Į šią sumą išimtinai nėra įskaičiuojamos pajamos už parduotas naujas transporto priemones kitoms ES valstybėms;
Jei fizinis ar juridinis asmuo vienas ar su susijusiais asmenimis kontroliuoja daugiau nei vieną įmonę ir jei visų įmonių kartu sudėjus bendrai gautas atlygis per pastaruosius 12 mėnesių viršijo 45 000 € atsiranda prievolė visoms asmens valdomoms įmonėms ir pačiam asmeniui (jei jis vykdo ekonominę veiklą) registruotis PVM mokėtojų registre, neatsižvelgiant į tai, kad kiekvienos įmonės atskirai atlygis neviršijo 45 000 € per pastaruosius 12 mėnesių;
Jei iš kitų ES valstybių yra įsigyjamos prekės, kurių vertė per kalendorinius metus viršija 14 000 €. Į šią sumą išimtinai nėra įtraukiamos sumos įsigyjant naujas transporto priemones bei akcizais apmokestinamas prekes.
Registravimosi procedūra nėra itin sudėtinga, kiekvienas kompetetingas buhalteris turėtų tai žinoti, reikia pateikti Valstybinei mokesčių inspekcijai dokumentus reikalingus registracijai. PVM registravimas vidutiniškai užtrunka nuo 3 iki 5 darbo dienų po visų reikalingų dokumentų pateikimo.

Prievolė registruotis PVM užsienio apmokestinamiesiams asmenims

PVM registravimas yra būtinas kai tenkinama bent viena iš žemiau nurodytų sąlygų:

  • Lietuvos teritorijoje teikia paslaugas ir/ar tiekia prekes. Nesvarbu už kokį atlygį ar kokias prekes ar paslaugas teikia, šiuo atveju apmokestinamasis asmuo turi registruotis PVM mokėtojų registre nuo pat ekonominės veiklos Lietuvoje pradžios;
  • Tiekia prekes iš Lietuvos į kitas ES valstybes ir/ar už ES ribų;
  • Kitoje ES valstybėje registruotas juridinis asmuo esantis PVM mokėtoju savo valstybėje, vykdo nuotolinę prekybą Lietuvoje ir patiektų prekių vertė per kalendorinius metus viršija 35 000 €;
  • Lietuvoje iš kitų ES valstybių įsigija prekių, kurių vertė per kalendorinius metus
  • viršijo 14 000 €. Į šią sumą išimtinai nėra įtraukiamos sumos įsigyjant naujas transporto priemones bei akcizais apmokestinamas prekes;
  • Taip pat teisės aktai numato nurodytų taisyklių išimtis bei papildomas sąlygas konkretiems sudėtingesniems atvejams.
    Savanoriškas PVM registravimas

Taip pat kiekvienas asmuo, vykdantis ekonominę veiklą gali savanoriškai registruotis PVM mokėtojų registre ir nesant aukščiau minėtom sąlygom. PVM mokėtojams buhalterinių paslaugų kainos gali neženkliai skirtis nuo ne PVM mokėtojams taikomų kainų, dėl papildomų deklaracijų pildymo. PVM registravimas paprastai yra naudingas, kai paslaugos ar prekės yra tiekiamos kitiems PVM mokėtojų registre įsiregistravusiems asmenims. Tačiau kiekvienu individualiu atveju reikia įsivertinti ir kitus aspektus, ar tai būtų naudinga. Mūsų klientams apskaitos ir mokesčių konsultacijos visuomet yra nemokamos.

Apskaitos ir mokesčių konsultacijos

Konsultuojame juridinius bei fizinius asmenis įvairiais mokestiniais klausimais, ar tai būtų su vietiniu ar tarptautiniu apmokestinimu susiję klausimai, mes visuomet pasiruošę operatyviai išnagrinėti konkrečią situaciją bei pateikti išsamius atsakymus per kiek įmanoma trumpesnį laiką. Apskaitos ir mokesčių konsultacijos yra teikiamos mūsų ilgametę praktinę patirtį sukaupusių profesionalių verslo konsultantų ir tai leidžia kokybiškai Jus konsultuoti sekančiais klausimais:

  • Mokesčių apskaičiavimas ir deklaravimas;
  • Mokesčių konsultacijos;
  • PVM registravimas;
  • Mokesčių peržiūra;
  • Mokesčių planavimas;
  • Sandorių apmokestinimas;
  • Netiesioginiai mokesčiai;
  • Tarptautinis apmokestinimas;
  • Pagalba sprendžiant mokestinius ginčius;
  • Kasdienėje ūkinėje veikloje kylančiais klausimais;
  • Oficialių užklausimų mokesčių administratoriui ruošimas, bei vykdymas;
  • Padedame rengiant reorganizuojamų ar dalyvaujančių reorganizavime įmonių finansines ataskaitas;
  • Optimalus skaidomų įmonių turto, nuosavo kapitalo ir įsipareigojimų paskirstymas;
  • Kaip jungiant įmones teisingai apskaičiuoti naujos įmonės rodikliu;
  • ir kiti klausimai.

Apskaitos ir mokesčių konsultacijos svarba

Visuomet yra svarbu prieš užsiimant sudėtingai ar kompleksiškai apmokestinama ekonomine veikla tiksliai ir išsamiai išsiaiškinti kaip ji bus apmokestinta pagal Lietuvos Respublikos galiojančius įstatymus, gal tai aplamai nebus apmokestinama veikla Lietuvoje, gal tik dalis pajamų ar komisinio turės būti apmokestinti. Pagal LR įstatymus nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybes ir nuo mokesčių nemokėjimo, tad verta pasitarti iš anksto su finansininkais apskaitos ir mokesčių klausimais.

Apskaitos ir mokesčių konsultacijų teikimo būdai

Konsultacijos teikiamos žodžiu bei raštu, priklausomai nuo to kaip pageidauja pats klientas. Apskaitos ir mokesčių konsultacijos kaina nustatoma pagal konsultacijos laiką ir klausimų sudėtingumą, esant painiems sudėtingiems atvejams ruošiame oficialius užklausimus valstybinėms institucijoms prašydami tam tikrų mokestinių įstatymo aktų konkrečiam atvejui išaiškinti. Buhalterinės paslaugos, viena iš pagrindinių mūsų įmonės teikiamų paslaugų, tad klientai, kurie turi pasirašę buhalterinių paslaugų sutartis su mumis, įvairias apskaitos ir mokesčių konsultacijas gauna visiškai nemokamai. Buhalterinių paslaugų kainos kiekvienu atveju yra nustatomos individualiai kiekvienai įmonei. Susisiekite su mumis telefonu ar elektroniniu paštu ir mes mielai pasidalinsime savo ilgamete praktine patirtimi su Jumis!